zondag 8 mei 2011

Zondag 8 mei 2011

Vanmorgen heeft Anja veel gerust, bijkomen van gisteren.

De middag heeft ze buiten doorgebracht, eerst met Sjaak naar het hertenkamp en daarna met Annet bij het parkje van het ziekenhuis.
Vandaag is het ook gelukt om zelf een eind te lopen. Er is duidelijk vooruitgang zichtbaar en Anja wordt met de dag sterker.

Hoewel Anja er ook wel wat tegenop ziet, begint het vooruitzicht dinsdag naar huis te kunnen steeds aantrekkelijker te worden. Ze is het ziekenhuis echt zat. Rond etenstijd moest ze weer terug naar haar kamer en het voelde alsof ze "terug moest naar het gesticht."

Al met al vat Anja deze dag samen als "een rustige dag."  

3 opmerkingen:

  1. Hee lieve Anja,
    Wat goed om te lezen dat je gisteren hebt genoten van alles. En ook al heb je gemengde gevoelens, volgens mij ga je het heel fijn vinden om weer thuis te zijn. Kun je eindelijk weer een hap door je keel krijgen is dat ziekenhuiseten niet te vreten! Heel gemeen. Slaap lekker beroemdheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieve An,
    Volgens mij is de kapster nu volop met je aan de slag. Het resultaat zal waarschijnlijk, met jouw aanwijzingen, helemaal goed zijn. Ben al benieuwd.
    Hoop dat de dubbelheid en de spanning ten aanzien van het naar huis gaan een beetje te hanteren is voor je. Denk en hoop dat het thuis zijn in je mooie, knusse, eigen stekkie ook prettig zal zijn.
    Veel sterkte morgen met "het transfer" en neem de tijd om er rustig aan te wennen.
    Een lieve groet en een dikke kus van Moon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Anja,
    Vandaag kwam ik Roel tegen in het ziekenhuis. Ik heb van hem te horen gekregen dat je erg ziek bent. Hij verwees me naar de blog die ik nu net heb zitten lezen. Ik vind het heel erg om te horen dat je zo ziek bent. Ik heb het met een traan en een lach zitten lezen. Je humor kun je hier toch weer uit lezen. De humor die ik altijd erg heb weten te waarderen. En ook wel een beetje mis omdat we weinig contact hebben gehad de laatste paar jaar. Ik ben blij dat je zulke goede vrienden om je heen hebt die je helpen en die je steunen. Mocht ik wat kunnen betekenen dat hoor ik het wel. Als is het om praktische zaken als een boodschap te doen. We zitten tenslotte dicht bij. Morgen weer naar huis dat is erg fijn het zal wel even wennen zijn maar er is niets beter dan in je eigen huis met je eigen dingen om je heen. Anja ik wens je veel sterkte en zal je blog blijven lezen. En voor Roel geld hetzelfde als hij iets nodig heeft dan kan hij ook altijd komen. Hij is voor mij een beetje speciaal omdat hij me erg aan Robin doet denken. hihi.
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen