maandag 9 mei 2011

Maandag 9 mei 2011

Vanmiddag is John bij Anja langsgeweest. Roel was ook langs geweest en net weggegaan. Anja lag zowaar in een andere kamer. Anja was uit haar kamer gezet en op een tweepersoonskamer geplaatst vanwege een andere patient  (of ze waren er toch achter gekomen dat Anja niet eerlijk was geweest over haar verhaal dat zij een bekende celebrity was en ooit in Goede Tijden, Slechte Tijden had gespeeld). Het was een kleine volksverhuizing vanwege de bloemen en de tas vol met kaarten. Het tweede bed was nog niet bezet, dus eigenlijk heeft Anja voor haar laatste nachtje in het ziekenhuis een grotere kamer gekregen. Positief gezien betrof het dus een upgrading. Anja is de ziekenhuiskamers nu wel zat dus heerlijk naar het tuintje gegaan en op het bankje even genoten van het zonnetje en de omgeving. Morgen naar huis, een hele stap maar Anja is er ook aan toe. De spullen voor thuis zijn door Edwin in het huis van Anja in ontvangst genomen. Marjolein, die morgen jarig is, brengt Anja van het ziekenhuis naar Schagen. Anja verheugt zich op zelfbereide maaltijden na het ziekenhuiseten. Volgens Anja smaakt de spinazie hetzelfde als de rode kool, alleen de kleur is anders.

Thuis gaat Anja eerst weer even wennen aan het thuis zijn. Als zij eenmaal is gesetteld zal zij zelf ook een berichtje schrijven op het blog. Vanmiddag kwam Wim van het werk langs om Anja even te zien en kwam Frans nog even een kadootje afgeven. Rond 6 uur Anja naar haar kamer gebracht en jawel, wat stond daar op haar te wachten: Bloemkool met een stukje suddervlees. Ik hoop dat het anders heeft gesmaakt dan de rode kool en spinazie. O, ja, de kapster is ook vandaag geweest. Anja moest natuurlijk even wennen maar het is weer een goeie coupe geworden.

2 opmerkingen:

  1. Chanitah zegt

    Anja ik was een weekje naar Frankrijk en kon daar niet op internet. Je was wel in mijn gedachten, maar ik kon je BLOG niet lezen. Op weg naar Nederland deed mijn internet op de smartphone, Jawel ik heb er sinds kort ook één, het wel. Even een weekje bijlezen en wat werd ik daar blij van!! Geweldig wat een vooruitgang heb je geboekt! Ik werd er helemaal blij van. Het is goed om foto's van je te zien, waarin je lekker buiten zit en geniet van de je verjaardag en de mensen om je heen. Heerlijk voor je dat je naar huis mag en lekker in je eigen tuin, bed, eten, kleren, FOHN! Lieverd dikke kus,

    Chanitah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Frans zegt

    Anja het was heel fijn om je te hebben kunnen omhelzen,deed mij in elk geval goed.
    Wat blijf je toch een kanjer met je Anjaanse humor over het gesticht,het smakeloze (min 1 Anja ster) eten en de wonderbaarlijke korting namelijk halve prijs bij de kapper. Gelukkig heb ik juist gegokt om je o.a. een tijdschrift te geven over de trouwerij van prins William en Kathy te geven al wist je al behoorlijk veel over de opzienbarende hoeden en kleding van alle gegadigden. Ik hoop dat de overtocht morgen van het gesticht naar huis goed verloopt, maar dat moet zeker gaan lukken o.l.v. onze "warmhartige" Marjolein. Hopelijk vind je de energie om af en toe wat op het blog te zetten, zodat we je blijven volgen en kunnen reageren.

    Liefs Francesco

    BeantwoordenVerwijderen