vrijdag 13 mei 2011

Vrijdag 13 mei 2011

Voor de mensen die totaal geen idee hebben hoe ze een reactie kunnen plaatsen, maar dat wel heel graag zouden willen, volgt hier een korte uitleg:

Allereerst druk op reacties onder het berichtje waar je een reactie wilt plaatsen. Daar vind je onderaan een tekstveld, daar is het de bedoeling de reactie te schrijven. Onder dat tekstveld staat een balkje met daarin: profiel kiezen, klik daar op en er verschijnt een scroll down menu'tje. Kies dan de optie: naam/url. Er verschijnt een pop-up scherm waarin je je naam en url in kan vullen, hier hoef je alleen je naam in te vullen. Vervolgens op ok / bevestigen klikken, daarna verdwijnt het pop-up schermpje. Klik daarna op reactie plaatsen!!! Let op !!! Je bent nog niet klaar, vervolgens verschijnen er groene letters in de vorm van een raar woord, type deze over in het balkje daaronder en klik op de bevestiging knop. Gefeliciteerd: je hebt een reactie geplaatst!!  

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is (haha), groetjes Roel

3 opmerkingen:

  1. oh zo moet het, bedankt Roel! ;-)
    Hoi Anja,
    Ik lees nog niet hoe je dag gisteren en vandaag was, maar dat lijkt me een goed teken. Je geniet waarschijnlijk van lekker eten op dit moment ipv het ziekenhuisvoer en je bent thuis.
    Bij mij thuis is er een bom ontploft, want we gaan morgen op vakantie en dat samen laten gaan met een verbouwing... ik kan het je niet aanraden. Ik klop voor de zoveelste keer het stof van m'n bikini. Maar morgen gaan we dan eindelijk glamperen (glamour-kamperen) in Frankrijk. Er is daar wi-fi (uiteraard) dus jouw blog volgen moet geen probleem zijn. Ik heb deze week nog twee keer opgetreden oa. bij Toomler en ik mag nog een keer terug komen. Als je je dan goed voelt regel ik kaartjes vooraan, er liepen veel bn-ers rond, echt wat voor jou.
    Fijne avond lieve Anja,
    Tot snel.
    X
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anja (en Roel)!
    Dit is een testbericht... Kijken of 't wil lukken, want ja, je kunt beter een kameel leren klaverjassen dan mij qua pc-gebruik cq. -mogelijkheden iets leren.
    Goed te lezen Anja, dat je (al) weer van alles onderneemt. Ik heb heel veel bewondering voor jullie beiden!
    Nou, effe kijken of 't lukt...
    Laat 't anders ff weten via een mailtje: sjaakeuser@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen