donderdag 5 mei 2011

Donderdag 5 mei 2011

Anja heeft met een hulpmiddel, nood breekt wetten, heel goed geslapen! Dat maakte dat Anja fris en uitgeslapen wakker werd zonder paal met infuuszakken aan haar lijf! De vloeibare voeding is gestopt. Ze heeft (nog wel) astronautenvoeding om aan te sterken. In de loop van de ochtend volgde er bezoek van Sjaak en Edwin. Met de rolstoel naar de tuin gereden. Een prachtige tuin gevonden aan de zijkant van het MCA. Anja heeft enorm genoten van het buiten zijn en kletsen. Na dit genieten met haar uitputtende gezelschap van die ochtend heeft zij vervolgens twee uur geslapen. Vanmiddag geen bezoek, wat prettig was. Anja heeft voor het eerste sinds haar opname een tijd kunnen lezen.  

Anja wil haar verjaardagfeestje, indien de weeromstandigheden en haar conditie dit toelaten, verplaatsen naar de tuin van het ziekenhuis.

5 opmerkingen:

  1. Hallo Anja,
    Vandaag met Caesar, Lou en Mo op kaartenjacht voor je geweest. Uitgelegd wat voor een soort kaarten we ongeveer moesten hebben. Nou, dat is dus niet geheel gelukt, maar dat zie je morgen wel als de post komt.
    Het wordt de komende dagen geweldig weer, dus als jij je goed genoeg voelt, komt het met dat tuinfeestje wel goed.
    Welterusten voor straks. Groetjes, Marieke M.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Anja,
    ik ben blij dat ik je een beetje kan volgen via dit medium. Ik hoop dat je zaterdag een leuk feestje kunt vieren. En mocht je zin hebben in een lekkere voetmassage......ik kom zo naar je toe hoor!
    Liefs, Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anja!
    Wat heerlijk, dat je weer even buiten bent geweest.
    Heb je Kim de Boer nog gehoord? Ze stond vanmiddag in je achtertuin te spelen, generale natuurlijk voor jouw tuinfeest zaterdag.
    Ik heb nog met Joop naar je gezwaaid vanmiddag, we waren bij de mala's (lama's) geweest, en daar zwaait hij ook altijd naar, dus zwaaien naar Anja kon er ook nog wel bij :-).
    Goeie nacht! X Ptrs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi An,
    Wat lekker voor je dat je buiten in een tuin geweest bent, die ook nog eens heel dichtbij en geschikt voor je feestje is. Ik duim voor je dat je conditie het toelaat zaterdag.
    Als ik denk aan hoe je altijd van lezen kunt genieten lijkt het me ook prettig voor je dat je een tijd hebt kunnen lezen. Is het een mooi boek?
    Ik zwaai nog even naar je vanuit L'dijk en zeg een engelenversje voor je op voor een goede nacht.
    Liefs van Moon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,
    Ik ben net terug van een kort weekje in de Ardennen. Na het uitpakken van de auto gelijk ingelogd om te lezen hoe het met je gaat. Het is goed om te zien dat je ook wat hebt kunnen genieten van de zon.
    Tip voor een momentje van bezinning: Luister eens naar een uitvoering van Agnus dei uit de Hohe messe. Vraag maar eens aan Marjolein, die weet er meer van.
    Groetjes, Lineke

    BeantwoordenVerwijderen