dinsdag 3 mei 2011

Dinsdag 3 mei 2011 (2)



 




6 opmerkingen:

  1. Hoi lieve Anja,
    Wat zie je er mooi uit! En wat heerlijk dat je in plaats van die 'muffe-betadine/sterilon- ziekenhuislucht' even de frisse buitenlucht kon inademen. Nieuwtjes: Ik mag vanaf half mei een column schrijven in het NHD, Joop is erachter gekomen dat mama -net als Bert- ook wenkbrauwen heeft en Mieke mailde vanuit Griekenland dat ze naast blonde Cor nu ook sjans heeft van een donkere langharige Adonis (ze baalt dat ze net getrouwd is denk ik ;-)). Mieke volgt je blog ook vanuit Griekenland. Ik heb sinds vandaag vakantie, maar zal net als de afgelopen week je blog minstens 3 keer per dagen checken.
    Ik wens jou een goede nacht toe en hopelijk morgen weer even een momentje in de buitelucht.
    Dikke zoenen!
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je ziet er geweldig uit! En Marjolein en Roel natuurlijk ook. Hoor.
    Ik heb sinds kort de mogelijkheden van mijn iPhone een beetje door (ja, na twee jaar. Het is gênant. Raar eigenlijk, ik ben helemaal niet echt dom, maar op het moment dat iets knopjes heeft, ben ik zwakbegaafd.), maar ik vind het fijn dat ik je reisverslag de hele dag bij me heb. Ben ook heel blij met je foto's. Nu lijk je een beetje dichter bij.
    Welterusten en tot morgen.
    Marieke M.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Anja,

    Ik heb eerder een bericht achtergelaten, maar denk dat die je nooit heeft bereikt. Ik volg je verslag en het doet me goed om te zien dat je naar buiten bent geweest en een braakvrije dag hebt gehad. Ik hoop dat deze stijgende lijn zich voortzet, voor nu een goede nacht!

    Leo Bloemhard

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi An, wat fijn dat je naar buiten mocht en kon en wat zie je er goed uit! Is dat het jasje van marktplaats? Staat je in ieder geval leuk ;) Hoop dat je je ook wat beter voelt... Je krijgt de groeten van Gordon, hij heeft (verplicht) even op je stoel gezeten, hij mist je ook vreselijk... Tot gauw, liefs Samiaaaaaaaaa....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Anja,
    Via John heb ik het vreselijke nieuws gehoord. Hij houdt me op de hoogte en zo ook via dit blog. Goed om te zien en te lezen dat je even buiten bent geweest, dat je de kracht hebt gevonden om even uit je kamer weg te zijn. Begreep dat het zwaar en vermoeiend voor je is geweest, des te geweldiger dat dit je tóch gelukt is! Kan me voorstellen dat het een bizarre wending in je leven is, naar zo'n kleine wereld. Super dat je zo'n mooi, lief en betrokken netwerk hebt die je steunen nu je dit zo enorm nodig hebt. Ik zal je blijven volgen op jouw reis .... Liefs Patricia Krijgsman

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Anja,
    Het lukte me eerder niet om te reageren, vanaf de Raad verdwijnen de reacties in het niks.
    Ik lees je blog wel mee, elke dag. Fijn om zo een lijntje met je te hebben. Wat prettig dat je er even uit mocht vandaag. Zo in een ziekenkamertje is de wereld wel ver weg.

    Ik zit nu achter mijn laptopje op de Veluwe, tussen de konijnen. Even een berichtje sturen om te laten weten dat ik aan je denk.
    Sterks en liefs, Rixt

    Liefs, Rixt

    BeantwoordenVerwijderen