zaterdag 30 april 2011

Zaterdag 30 april 2011 (3)

Stoere huisman Roel

3 opmerkingen:

  1. Learned it from the best!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve An,
    Ondanks, de foto op computer plaats les, die je me onlangs heel geduldig gegeven hebt, lukt het plaatsen van een spectaculaire koninginnedag shot me nog even niet.
    Als ik lees over je huilbui vind ik die zo voorstelbaar. Er gebeurt zoveel met je in een stroomversnelling, waar je nauwelijks tot geen grip op hebt. Ik heb veel respect voor je, als ik lees hoe je het allemaal doet en hoop dat je de emoties die je voelt kunt uitten, wanneer ze komen.
    Gisteren op de markt heb ik veel aan je gedacht en dat doe ik eigenlijk de hele dag door. Mooie momenten door de jaren heen waarin we samen gelachen hebben om van alles en ervaringen uitwisselden over onze beider belevenissen, passeren de revue. Je neusvleugels die gingen trillen wanneer je pedagogisch boos moest worden bij Boddart vind ik nog steeds legendarisch. Je enorme cerativiteit in het bedenken van interventies om de kinderen te corrigeren,. Echt geweldig. Kortgeleden kreeg je het, met je charmes voor elkaar, om een nieuwe bos rozen te krijgen bij de bloemenstal omdat de vorige wel erg snel hun kopjes lieten hangen. Alleen jij kan dat op die manier doen.
    Lieve schat ik wens je veel kracht en liefde,
    dikke kus Moon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Anja, het is weer bijna eind van de dag, voor het slapen gaan, ben ik het gewend geworden om nog iets over jou te kunnen lezen, ik verheug me er eigenlijk altijd op en kan niet meer zonder... Helaas, er staat niets op en dat kan allerlei betekenissen hebben, mijn gedachten dwalen alle kanten op...Maar goed, ik blijf positief... Vandaag ben ik wezen bbq-en met de schoonfamilie in Spaarnwoude... Het was een hele andere bbq dan normaal... Mijn gedachten continue in het Mca, bij jou... Op de terugweg zag ik de enorme rookwolken vanuit de duinen en dacht aan je verhalen over de zondagse strandwandelingen die je maakte, de fietsvakanties (meeeeeercy beaucoup), de mensen die je altijd en overal ontmoette en waar je dan zo heerlijk over kon vertellen... Zoveel mooie dingen die ik moet gaan missen, de A9 leek wel eindeloos, mijn tranen niet te stoppen... Ik mis je, wil je zoveel zeggen.. Tot morgen insaAllah (als God het wil)... Liefs Samiaaaaaaaa ;)

    BeantwoordenVerwijderen