vrijdag 29 april 2011

Foto's van Anja en foto's van Anja




5 opmerkingen:

  1. Lieve An,gaat 't een beetje?
    Wat gaaf om je op de foto te kunnen zien! Ben onder de indruk van de kracht die je uitstraalt en van hoe, je, je zelf hebt opgepept voor " het Huwelijk". Mooi ook trouwens dat jullie een ritje koffiekamer voor elkaar hebben gekregen. Ook fijn om te lezen dat je een wat betere dag had gisteren. Ik heb gisteravond nog even de beelden van "het huwelijk" bekeken en in gedachten je commentaren gehoord. Volgens mij wordt het nog wel wat tussen Harry en de zus van Kate.
    Ga zo richting Alkmaar voor Konininnedag en zal zeker naa je zwaaien en in de buurt van het MCA een toast op je uitbrengen. Voor mij ben jij de enige echte Koningin!
    liefs en een dikke knuffel
    Moon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen!!

    Wat zie je er gewoon als altijd goed uit!!!! Fijn je even te zien en goed te horen dat je even een beetje hebt kunnen genieten van het huwelijk. Ik ga vandaag met een opdracht de stad in...Fotos scoren!!!

    Liefs Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Anja, wat ben ik blij dat ik je even kan 'zien'!!! Ik heb je lach gemist, had niet gedacht dat ik die lach zo zou moeten missen... Ik ga proberen wat foto's op de blog te zetten, heb namelijk schoongemaakt op koninginnedag en de meiden hebben 'geholpen'... Hoop dat je vannacht een goede nacht hebt, welterusten, slaap 'lekker'... Liefs samiaaaaaaa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve An,
    Wat fijn je op deze wijze toch even te kunnen zien. Wat een grote schok toen ik het bericht hoorde en de onmacht die ik voelde. 'k Wilde dat ik een toverstokje had .....
    Heb je gisteren de koningin nog gevolgd?
    Gisterochtend zat ik met Marieke om half 6 op de Gedempte Gracht achter onze rommel. De Markt was al bezet. Het was best nog koud (we zaten aan de verkeerde kant). Na de verhuizing had ik genoeg zooi over om te verkopen en Marieke wilde ook wel op de rommelmarkt staan.
    's Middags naar Callantsoog getogen voor het feest daar.
    Vandaag vertrekken we naar Dwingeloo voor een weekje vakantie.
    Volgende week kom ik langs!
    Heel veel liefs, een dikke knuffelen zoals de Groningers zeggen: Kop d'r veur !!
    xxxxxxx Marja en Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Anja,
    Fijn op deze manier iets te zien en te horen van je.Het is zo moeilijk te begrijpen wat jou is overkomen.
    We wonen nu alweer 15 jaar naast elkaar maar heb nooit geweten, dat jij zo met koningshuizen begaan bent. Gisteren heb je toen ook nog het koninklijk gezelschap gezien?Wat was Maxima weer een plaatje hè?
    We missen je en hopen dat, wanneer je het aan kunt,dat we elkaar voor een ogenblikje kunnen zien.
    Heel veel liefs en in gedachten omarm ik je!xxxxx Rob& Els

    BeantwoordenVerwijderen