vrijdag 29 april 2011

Vrijdag 29 april 2011

Anja is er vandaag helemaal klaar voor: Het Huwelijk! Ze heeft het voor elkaar gekregen om allerlei behandelingen tot na De Grote Plechtigheid uitgesteld te krijgen. Ze voelt zich beter dan gisteren.


De vele kaarten en bloemen helpen Anja echt. Anja voelt zich enorm gedragen door de kaarten met de mooie, warme persoonlijke boodschappen, ze heeft alleen op dit moment niet de kracht om iedereen persoonlijk te beantwoorden, hoe graag ze dat ook wil. Ook zegt Anja "dank feurr die Bloeumen", haar kamer is helemaal gevuld met GIGA boeketten bloemen. Er kan nu echt even niets meer bij ... 


Vanavond heeft Anja 'wens-menu': ze mag kiezen om te eten wat ze wil ... ze twijfelt aan een kroket ... 

5 opmerkingen:

  1. Vanuit het kennemerpark zeg ik: ga voor die kroket! Veel plezier bij the wedding! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het plaatsen van een reactie lukt niet op de Raad, vandaar dat ik even een bericht van S & S plaats.

    Lieve Anja,

    Wij denken steeds maar aan je en vragen ons af hoe het met je gaat, terwijl we ook lezen dat je veel pijn hebt.
    Dat doet ons verdriet. We vragen ons af of je het lang verwachte huwelijk kunt en wilt volgen. Wij gaan zo direct de tv aan zetten en zijn benieuwd naar de jurk van Kate. Zou hij bloot zijn, met palletjes of zonder??? Blij en verrast lezen wij dat Anja klaar zit voor het huwelijk. Opgelucht om te horen van Marjolein dat het vandaag een iets betere dag lijkt.

    Op kantoor is het stil en raar, maar gelukkig hebben we veel aan elkaar en Patries ook al is zij er vandaag niet omdat zij op de Koonginginnnnnedagnachtmarkt staat en zij haar plaats aan het veroveren, verdedigen of inpikken is. We hebben vanochtend allebei even met Patries gebeld, om even te horen hoe het is. Gisteren is Sabrina op de verjaardagsborrel van Patries geweest, zij had best een gekke verjaardag. Het was erg gezellig, we hebben gelachen en pils gedronken. Ergens op de dag vandaag, komen we weer even naar het ziekenhuis, gewoon om dichtbij je te zijn samen met Marjolein en Chanitah.

    Lieve groet

    Samia en Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dertig jaar geleden miste ik het huwelijk van Diane en Charles omdat ik op vakantie was. Vandaag mis ik het huwelijk van Kate en William omdat ik moet werken. Af en toe kijk ik even op internet of er al ontwikkelingen zijn. De Telegraaf is steeds erg actueel. Internet staat sowieso praktisch steeds aan op de achtergrond om deze blog in de gaten te houden. Is er nog nieuws?
    Het doet mij hartstikke goed te vernemen dat je je zo kunt opladen dat je je op het huwelijk kunt storten.
    Wat ik zag is het geen Sissie en de bruidsjonker en het bruidsmeisje zoals wij vroeger waren zie ik ook niet.
    Anja, geniet er van.

    Gerard

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet te bevatten wat er allemaal gebeurt. Als ik aan je denk, denk ik aan een bruisende, theatrale, lieve, warme, grappige en zeer veelzijdige vrouw. Anja die, meestal lekker laat, vol overgave de ruimte in kwam met, ja altijd, een verhaal. Ja en wie kan er zo verhalen vertellen zoals jij...Cliënten als geen ander nadoen, en avonturen als geen ander meemaken…….Bram ontmoeten en het meteen moeten delen……...De laatste maanden heb ik weinig van je gezien, maar missen deed ik het wel, Het is stil op de gang veel te stil. Wel kwam Anja regelmatig `haar` drop halen op mijn kamer. Ja het was gekocht van het geld van Anja, want Anja als je het zelf in beheer had, was het dezelfde dag op, Nee de drop staat bij Chanitah en Anouk, die passen er goed op en doseren. Daar stond je dan twee weken geleden...Je kwam binnen en je ogen doken naar de pot, je kon je nog net inhouden. Ik keek je vragend aan, Ja? Jou laten zweten en niet direct die drop aanbieden. En voor je het wist was het een half uur later en had je nog steeds geen drop gehad. Achteraf realiseer ik me dat ik je niet alleen pestte, maar je ook bij me wilde houden. Weer even die mooie verhalen van je aanhoren, even roddelen over alles en iedereen. Nu koester ik deze momenten. Ik realiseer me dat ik bevoorrecht ben dat ik zo´n speciaal mens als dat jij bent heb mogen leren kennen. Ik leer veel van je. Vooral om op mijn doel af te gaan en gebruik te maken van je charme, sta in je kracht en lach om wat anderen daar van vinden. Doe af en toe net of je het allemaal niet begrijpt om vervolgens de informatie op jouw manier te kunnen gebruiken. Jij bent een voorbeeld.
    Van Marjolein en Edwin hoor ik dat je zo sterk bent en ik had niet anders verwacht meid, dat doe je goed. Op mijn bureau ligt een post-it waar op staat `heb er ééntje gepakt, Anja`(salmiaklolly). Ik heb het weer terug gestopt in de snoeppot.
    Liefs Chanitah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anja, doordat het berichten plaatsen niet bij iedereen lukt, doe ik het. Let dus op de afzender onderaan! (voor het geval je denkt dat ik zoveel schrijf) x ptrs ps. Hoe staat je jurk?

    BeantwoordenVerwijderen