zaterdag 30 april 2011

Zaterdag 30 april 2011 (2)

Anja heeft een rustige dag gehad. Ze is er verwonderd over hoe het leven na een week op zijn kop kan staan. Haar dagelijks ritme verloopt van medicijnverstrekking tot medicijnverstrekking.

Vanochtend heeft Anja een enorme huilbui gehad en dat was volgens haar zeggen ‘ nodig’. Er was een heel lieve verpleegkundige die een tijdlang bij haar bleef zitten. Dit heeft Anja gesteund. Anja is alle vertrouwen in haar lichaam kwijt en ze weet niet goed hoe zij zich daartoe moet verhouden. Haar manier om daarmee om te gaan is om zich over te geven aan wat zich voordoet.

Wanneer Anja het moeilijk heeft, ervaart zij steun van de berichten op haar blog en de kaarten. Het helpt haar en ze is er dankbaar voor. Fijne herinneringen kunnen dan op de voorgrond komen. Het maakt Anja verlegen als ze leest wat voor betekenis ze voor mensen heeft.

Anja wenst iedereen die dit leest veel liefs toe!

4 opmerkingen:

  1. Hallo popje, ff een test hoor. Had vanmiddag lang bericht geplaatst wat dus niet lukte.....technisch zal ik nooit worden...dus nu eerst een test voordat ik weer het aan het tikken ga. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve lieve Anja,

    Wat is dat schrikken zeg, het nieuws dat je ziek bent :-( Ik vind het zo erg! Het is moeilijk om goeie woorden te vinden, maar ik wil je heel veel sterkte wensen en je laten weten dat ik heel vaak aan je denk. Heel veel liefs en een heeeeele dikke knuffel! Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou popje, volgens mij is het dus gelukt om berichtje te plaatsen. Gelukkig ben nl ook al even bezig geweest om een foto bij mijn profiel te plaatsen maar dat is helaas niet gelukt. Heb niet zoveel fotos op mijn laptop maar had toch een leuke portretfoto gevonden met Statue of Liberty op de achtergrond. Does that ring a bell??
    Maar goed gisteren dus de bruiloft gevolgd. Wat vond je van de jurk? Kon het je goedkeuring hebben? Of had ze voor een stylingsadvies bij je langs moeten komen? Vond de jurk mooi maar ben niet zo weg van kanten lijfjes alhoewel ik een kanten sluier wel weer mooi vind. Fijn dat je gisteren even van je kamer bent geweest.
    Heb gelezen dat je vanmorgen enorme huilbui hebt gehad. Hopelijk heeft het opgelucht! Kan geen kwaad om op wat voor manier dan ook af en toe te ontladen lijkt mij.Het is toch ook volstrekt onbegrijpelijk dat jij degene bent die door deze ontzettend botte pech wordt getroffen. Want volgens mij is het wat het is, ontzettende pech en totale willekeur en onbegrijpelijk.
    Vandaag totalenoff dag gehad of later op de dag weer wat beter?
    Toch nog vandaag iets op tv van Koninginnedag in Limburg meegekregen? Van de hele familie zag toch Maxima er het mooist uit vind je niet. Die is dan weet wel langs geweest voor een adviesje?
    Nou popje ik heb een drammerige hond voor de deur zitten die nog uit wil (wie zegt dat een hond niet op zijn baas lijkt... de haarinplant op zijn onderrug begint steeds meer op die van zijn baas te lijken) Dus nog even snel een rondje.
    Trust xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Anja, ook even een berichtje van mij om je heel veel sterkte te wensen de komende tijd. We zijn allemaal erg geschrokkken. Vreselijk, die ziekte, en zo'n ziekenhuis is ook geen plek waar je wil zijn. We denken aan je! liefs Brechtje

    BeantwoordenVerwijderen