zaterdag 26 november 2011

Vrijdag 24 november 2011

Dag allemaal,

Even een update. Ik lig nog steeds in het ziekenhuis. Het wachten is op het moment dat mijn darmen hun werk (zonder hulp) weer doen. Daarbij moet ook de chemo z’n werk doen. Inmiddels twee keer gehad. Zonder last van ook maar één bijwerking. Dus kom maar op met de derde….

Donderdag a.s. krijg ik een scan. Vrijdag a.s. nieuwe chemo. Hopelijk ook uitslag van de scan. Superspannend.

Het bezoekrooster bevalt nu goed. Minder ruimte voor spontane bezoekjes maar ik heb wel veel meer ruimte en energie voor iedereen die komt. Dank voor alle liever berichtjes / mailtjes / kaartjes.

Tot later.

Liefs,

Anja

1 opmerking:

  1. Ik heb je een mail gestuurd, voor als je daar zin in hebt....

    Alle liefs Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen