zaterdag 12 november 2011

12-11-'11

Dag allemaal,
Mijn moeder ligt zoals de meesten misschien al weten al even in het ziekenhuis en zal daar voorlopig nog verblijven. Ze is erg moe en kan beperkt bezoek ontvangen, wij zijn nog bezig met een rooster te maken en een contactpersoon aan te stellen om het bezoek te coördineren. Mijn moeder vind het mailtjes en smsjes krijgen erg leuk, maar heeft niet de energie om iedereen te antwoorden.
Namens mijn moeder heel veel liefs en groeten aan iedereen.

1 opmerking:

  1. He Anja,
    Hier ben ik wel even stil van. Als jij niet meer de puf hebt om op smsjes te reageren... Woorden schieten natuurlijk weer te kort. Ik blijf je gewoon op de hoogte houden van alles, geeft niks als je de berichten overslaat. Alhoewel het fimpje van gisteren mogelijk een kleine glimlach opwekt (Joop doet een soort schudden-met-die-billen-dans). Sla de intocht van sinterklaas maar over.
    Ik denk aan je, ik hoop dat het snel weer wat draaglijker wordt.
    X

    BeantwoordenVerwijderen