donderdag 15 december 2011

Donderdag 15 december 2011

Lieve Mensen,

Woensdag 14 december is er een gesprek geweest met de oncoloog waaruit bleek dat verdere behandeling niet langer zinvol was. Dit, samen met de snelle achteruitgang van mijn moeder's gezondheid, heeft tot bepaalde concrete beslissingen geleid.

Tijdens het gesprek vandaag met Dokter Hendriks, oncoloog, waarvoor mijn moeder al te zwak was, is gezamenlijk besloten om het voor mijn moeder zo dragelijk mogelijk te maken. Hierdoor zijn wij vanmiddag begonnen aan het laatste deel van mijn moeder's reis. Dit laatste deel van de reis leggen wij in besloten kring af. Ik hoop dat jullie hiervoor begrip hebben.

Mocht je willen reageren dan kan dat op deze blog of je kunt een bericht sturen naar het huisadres van mijn moeder.

Liefs,
Roel

5 opmerkingen:

  1. Lieve Roel,
    Wij leven met je mee. Heel veel sterkte tijdens dit laatste deel.

    Lieve groet,
    Patricia, Arjan & Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Roel,
    We zijn in gedachten bij jou en Anja.
    Heel veel sterkte, liefs,
    Taco, Brechtje, Hannah, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Anja en Roel,
    Woorden schieten totaal te kort. Anja, ik zal je nooit vergeten. De lol, de wijn, de soms eindeloze gesprekken... Bedankt voor alles, ik wens je een heel goede, kalme laatste reis. Godverdomme...
    Roel, jij heel veel sterkte. Ik neem mijn pet af voor de wijze waarop je tijdens deze reis hebt gehandeld. Maar had je graag een andere reis gegund. En je mag trots zijn op het feit dat Anja je moeder is, vergeet dat nooit!!
    Sjaak en Yvon Euser

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jee, wat een naar bericht... en dat na die goede berichten een tijdje geleden. Ik leef met jullie mee en denk aan jullie. Heel veel sterkte!
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk aan jullie.

    liefs, Rixt

    BeantwoordenVerwijderen