vrijdag 14 oktober 2011

Op de valreep, voor mijn vakantie, het laatste 'nieuws':
Maandag 24 oktober heb ik een afspraak in het Anthonie van Leeuwenhoek. Dan hoor ik hopelijk dat ik in aanmerking kom voor de operatie/ behandeling aldaar. Het blijft dus spannend. Gelukkig heb ik volgende week genoeg afleiding; ik ga een week naar Egypte. Komende week lig ik in een hangmat onder een palmboom of ga ik snorkelen of bootje- varen of gewoon op een strandbedje met een goed boek. In ieder geval heel veel zon, en die heb ik afgelopen zomer zoooo gemist. Komende week dus geen berichten van mij. Ik ben per mail gewoon bereikbaar mocht er nieuws zijn dat je mij niet wil onthouden...

liefs en tot na 23 oktober, Anja

1 opmerking:

  1. Geniet van een welverdiende vakantie!! Heerlijk vooruitzicht: zon, warmte, terrasjes, mmmmhhhhh!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen