vrijdag 12 augustus 2011

Vrijdag 12 augustus 2011

Dag allemaal,

Even een berichtje om te laten weten dat ik me best wel goed voel. Ik heb hele slechte weken gehad en ik ben enorm afgevallen. Dankzij een patat- en pannenkoekendieet is alles er bijna weer aan. Als ik me zondag nog zo goed voel, ga ik volgende week op vakantie naar Drenthe. Ik verheug me er heel erg op. Buitenland durf ik niet aan in verband met de chemo waar ik midden in zit, maar als het goed gaat, ga ik in oktober een week naar de zon.

De hulptroepen functioneren nog steeds erg goed. De tuin wordt gedaan, er wordt gekookt, boodschappen worden gehaald. Van de week, het moet niet gekker worden, heeft John mijn ramen van binnen en buiten gelapt.

Vanmiddag op een terrasje gezeten met Kirsten, eindelijk was daar de zon.

Volgende week geen Blog, in verband met mijn vakantie. Daarna pak ik de draad weer op.

Heel veel liefs en tot gauw......

Anja.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten